Yesterday Eating

Až někde potkáte vorvaně, pardon, ženu, kterou je snažší přeskočit než oběhnout, pak to nejspíš budu já.
Na zahradě už všechno kvete, roste a tak :D, takže z domácích malin a ostružin vznikla bublanina.
Byla dobrá, ale bylo mi z ní špatně. Nemusím být členem Mensy, abych vydedukovala, že je to proto, že jsem se přecpala. A ta čokoládá tomu taky dala svoje..

If someone  meet sperm whale, sorry, woman, that is easier jump than run around, then it probably would be me.
The garden has all the flowers, grows, and so: D, so the domestic raspberries and blackberries was great for souffle.
It was good, but I did it wrong. I do not need to be a member of Mensa, I deduced that it was because I gorged. And the chocolate was also "great" idea..




K obědu jsem si pracně udělala těsto na pizzu a docela dlouho se s tím patlala. Myslím, že se mi povedla.
Základem většiny „italských placek“ je rajčatové sugo a mozzarella. Samozřejmě to jde nahradit. Asi jako všechno. Kečup a eidam to jistí :D. Ani Itala v kuchyni nepotřebujete a navíc, já ho přímo nesnáším.
Dokud vařit nemusím, baví mě to. I když vařím většinou jen, když chcípám hlady.

For lunch I had laboriously made ​​pizza dough quite a long time with it. I think I succeeded.
The basis of most "Italian cakes" is a tomato sugo and mozzarella. Of course it can be replaced. I guess like everything. Ketchup and cheese is the winner in the Czech republic: D. Neither the Italian in the kitchen and you do not need more, I hate him directly.
Until I do not have to cook, I love it. Although I cook mostly when die for hunger.




Výhoda domací pizzy spočívá v tom, že si na ni dáte to, co máte rádi. Výhoda domácího těsta je pro mě ale víc. Nerada obědvám v restauraci, u známých, a když mi někdo ve škole nabídne svačinu, nevím jak zdvořile odmítnout. Já prostě musím vědět, jak se to dělá, co do toho dám a pak můžu jíst bez obav.
Nejsem cvok, jen pár kámošů pracovalo v restauraci, tak jsem poučena o nadšených zaměstnancích s nekončící směnou. A co teprve, když já jsem pracovala v restauraci. :D
A co teprve hygiena? Zlatej Pohlreich :).

Homemade pizza advantage lies in the fact that you put on it what you like. The advantage of homemade dough is more for me. I do not like eating lunch in a restaurant with friends, and when someone at school offered a snack, I do not know how to politely refuse. I just have to know how is it prepared, and then I can eat without worry.
I'm not crazy, just a few friends are working in a restaurant, I'm informed about the enthusiastic staff with unending exchange. And what about when I worked in a restaurant. : D
And what about hygiene? Golden Pohlreich :)!













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech