Stoned panda




High as Fuck
Nejen cukr, ale i taurin mi pomohl ráno bez námahy vyskočit z postele. Ano, vím, ničí to zdraví, ale dokud člověk nepozná, že je to pravda, neskončí s tím. Dneska se každý, kdo mě potká, bude muset smířit s tím, že jsem hyperaktivní jako fretka. Jen jí hodit míček :D.
Jako vegetarián si můžu dovolit jíst zvířata jen ve formě cukroví, takže doktorka zase neměla pravdu. Zvíře se dá nahradit jiným zvířetem. Hádám, že pandu ještě nejedla..
A právě díky tomu jsem se rozhodla, že odjedu do Vietnamu. Prý je to tam úžasný.  To je další To Do Thing na můj To Do List.
Dneska si ale zahraju na Itala a udělám si k obědu sýrovou, vegetariánskou pizzu. Přeju krásnou sobotu a ještě hezčí neděli všem. Buon appetito :)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech