Swagger

Taky jste se stali obětí profláknuté "značky" Chicago Bulls? Naše společná cesta, tedy má a tohohle týmu, i když best player je pro mě pan LeBron James,začala před pár lety, kdy jsem nečekaně dostala jejich dres. Jelikož mám pro býky (Red Bull lover) slabost, okamžitě jsem si tohohle zamilovala. 
Momentálně ale řeším přechod na jinou capu, protože mě neskutečně vytáčí tzv. swaggeři, kteří mají bulls řetězy a já nevím co ještě ve svém originálním šatníku, aniž by věděli, že je to sportovní tým. Kdybych jim položila dotaz, kdo je jejich nejoblíbenější hráč, nejspíš bych se dočkala odpovědi typu: ,, hrá.. co?
Jakmile jdu na basket, oháknu se do rudo-černa, ale předem vím, že mě polovina lidí odsoudí, protože si řeknou, že jsem jen blbá blondýna, co má v hlavě úplně vymetýno a nemá ani páru, co to má na sobě. A vůbec.. co si to sakra dovoluje dávat si na hlavu snapback? Vždyť je to ryze pánská záležitost.
Druhá polovina lidí se s otevřenou pusou okamžitě půjde schovat a zamčít do domu - mám na mysly starší, důchodové obyvatelstvo.
No jo, když já si prostě nemůžu pomoct. Jsem drsnej bílej raper, pardon swagger.

By the way by mě zajímalo, kterej incident vymyslel slovo swag, které se používá častěji než "ahoj"..







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech