Lord of the Flies

Včera jsem dala kolu opět zelenou. I přes velké horko jsem to riskla a šlápla do pedálů. Poháněná silou Red Bullu, chtělo se mi lítat. Jenže jsem tak trošku zapomněla, že tenhle zázračný nápoj má na mě poměrně zajímavý dopad. 
Pokaždé, když ho piju (Every Day), je to, jako bych si dala weed. Já fakt nevím, čím to je, ale hezky se mi po něm směje, nikoliv létá, ale nemá to k tomu daleko. Jako rozesmátý cyklista jsem si vzpomněla na jeden song Moucha a cyklista.
No každopádně mouchám se více zalíbilo v blískosti mých očí, a tak, když jsem spokojeně a vysmátě sledovala svět ze sedla kola, jedna moucha na mě mrkla. A to doslova. Začala jsem šokovaně brzdit. Řidiči vozidel poháněných benzínem nechápavě kroutili hlavou.
Spustili se mi slzy, které osvobodily toho zatraceného hosta, který nebyl zván. No ještě že jsem měla retro brýle po babičce, jinak by to opravdu vypadalo, že frčím na něčem silnějším. Nepochopitelný smích a rudé oči jsou přece jen známkou punku :D.
V bezpečí domova jsem pak dostala nápad, který by se dal realizovat. Teda aspoň pokud jste blázen, který dostal propustku na den, aby se kazajka nechala jednou za rok vyprat. Pasta na zuby už je. Existuje spousta druhů, ať už na dásně či na bělení, ale pasta na mouchy? To tu ještě nebylo. A co teprve pasta na oči na mouchy?

















Sorry za ty nechutný nehty, ale i tak mi ladí s Red Bullem :D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech