Red Bull Gives You Wings

Včera mi kámoška řekla, že četla článek o 19-letému klukovi, kterému energeťák roztrhl srdce. Jako těžkej závislák jsem byla v šoku. Začala jsem se pročítat miliony článků na netu. Nenapadlo mě nic jinýho, než zadat do vyhledávače ,,energy drink smrt" a hned mi vyjely stovky odpovědí. Podle všeho se zdá, že nejvražednější je Monster a má na svědomí několik lidí.
Jelikož jsem zrovna šla od doktora, který mi řekl, že díky extrémně vysokému cholesterolu můžu snadno dostat infarkt či mrtvici v tak nezvykle nízkém věku, začala jsem nad tím přemýšlet.
Vzpomínala jsem, jak často piju Red Bull a zjistila jsem, že je to každý den. Někdy to byly i 2-3 půllitrové plechovky.
Pak jsem se dočetla,že 2 plechovky můžou člověka zabít během dne. 1 plechovka obsahuje 2x víc kofeinu než káva, což je pro mě taky zajímavé, když k Red Bullu přidám i presso..
Tohle by měl být ten správný okamžik pro zamyšlení. Nepřeháním to náhodou? Je očividné, že jsem addicted. No ale co s tím teď dělat? Energeťák mi pomáhá při sportu, ale i když nejdu běhat nebo na kolo, tak si ho klidně dám.
Jenže! Zkuste odnaučit alkoholika pít alkohol, feťáka brát drogy a miminu vemte jeho nejoblíbenější hračku, bez které neusne. 
Takže závěr: Vzdát se toho? Nikdy, ale pokusím se to omezit na 1 plechovku, která by ještě měla být snad v pořádku.



Pokud to budeme brát doslova a myslíme si, že jednou skončíme v nebi :D



Jen pro "zábavu" můžete navštívit následující stránku o energetických nápojích, která vám spočítá, kolik plechovek vašeho oblíbeného energy drinku vás zabije (v databázi mají opravdu skoro každý). Já bych například podle této „kalkulačky“ umřela po vypití zhruba 105 plechovek Red Bullu, ovšem za předpokladu, že jsem zcela zdravá a nemám žádné problémy s krevním oběhem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech