bolest dává zapomenout na jinou bolest, dává, bere

přichází
tak jemně po špičkách
usmívá se
tajemně

mávnu jen rukou
lehce
přijde a strhne strup
jó strhne
usmívá se
bylo mi potěšením
kyne mi
já brečím
až to se mnou sekne

ne

omluvu nečekám
nepřichází
nechtěný host neodchází
naopak
i do snů se vkrad
chce se nechat zdát
čeká
mám ho snad mít rád

ne

ubližuje mi
má mě tak rád
že
se mnou zůstává
napořád
pomáhá
jak uzná za vhodné
nezná ne
a já už nepoznávám mě

ne

proč jsem nemohl dřív
zatoužit  odejít
nemohl
líný jak býk
proboden toreádorem
čekajíc na poslední hřích
vstát
chtít
vzepřít se a dokázat to
nechat odejít

ne

byl jsem
byl
jsem

ne

jen byl
jak dlouho jsem vlastně žil
kdy vnímat přestal
cit
co rozeznává bolest

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech