Fools rule the world

Taky patříte k těm, kteří jsou neustále něčím zmatení a vyvedení z míry? Je jedno čím, ať už nedává smysl návod ke složení tak snadno vypadající obyčejné poličky, kdy jste posléze zjistili, že jazyk, ve kterém byl sepsán, se ani zdaleka nepodobá vaší rodné řeči, nebo jste žena sedící v autě a nacházíte se v bodě A, ze kterého se co nejrychleji musíte dostat přes body B a C do bodu D a navigace nadšeně hlásí, že po nastartování auta, to jest otočením klíčku, zahněte na severo-východ po pěti a půl metrech do leva. A ne, opravdu nejde o příklad z fyziky pro pokročilé, kdyby ano, pak můj inteligenční kvocient po pár IQ testech dojde k závěru, že jeho přehnané seběvědomí se nachází na bodu mrazu.
Někdy mám opravdu silný pocit, že jsem se "vylíhla" předčasně. Přece jen, tenhle svět je sám o sobě zmatený a jako by toho nebylo málo, pohybuje se v něm plno zoufale bloudících blondýn jako jsem já. Takže ta evoluce se s rozvojem medií a internetových gigantů hádám trochu zadrhla. Děti obsahují víc cukru než moje cukřenka nachystaná k akci ,,Ranní presso", díky křivým zádům se zdá, že jsme se vyvinuli z velbloudů a ne z opic, a éra knih a rukopisů brzy zanikne s jedním z mnoha ťuknutí do klávesnice. Neměla bych se zapomenout zmínit o problémech se zrakem, na které jsem si vzpomněla, protože brýle, které už od rána hledám, jsem někde musela přehlédnout. Nejspíš budou asi někde ve druhém patře, ale má lenost to tisícero schodů zveličuje, takže když se opatrně ohlédnu ke schodišti, se zděšeným trhnutím zjišťuji, že mám v domě Mont Blanc.
Kde jsem to skončila? Nehodlám se zmiňovat o titulu a to ne proto, že žádný ještě nemám (i když jeden z důvodů by to mohl být),ale chtěla jsem říct, že svůj zrak obětuji pro lidstvo..teda těch pár lidí, kteří každý den na můj blog, ať už náhodou, nedopatřením, dobrovolně či mým donucením, zabloudí. Bůh vám žehnej!
No jo, bez stejně zmatených lidí bych to tu mohla taky zabalit, to unávám. Kolikrát se mi stane, že něco hledám na tom slavném gůglu, a ono mi to vyjede nekonečno odpovědí ještě dříve, než stačím položit svůj nevinný dotaz. Chtěla bych vědět, zda ty miliardy (slušně řečeno) úchylů, kteří pod opravdu podivnými, většinou ne nechutnými, ale dětskými názvy, hledají své oblíbené stránky, je najdou na první dobrou. Já totiž, když třeba jako správný pirát kolikrát zadám do Uložto "Hugo Toxxx", vyjede mi to (slušně řečeno) erotické video. Díky pane Google by the way..
Chcete lék na dnešní uspěchaný svět? Prozradím vám tajemství, ale pssst. Neexistuje. Jediné co "jakž takž" zabírá, je nevnímat. Nemyslím tím, brát drogy atd, nebudu to tu doporučovat, i když bych mohla, protože kdo mi to tu zakáže, že? Myslím tím vypnout, přestat se na chvíli starat, zapomenout (ne)sobecky na okolní svět a udělat první věc, co vás napadne. Já například si včera večer udělala ve svém pokoji táborák. Ano táborák, ale ne v pravém slova smyslu, jelikož jsem vegetarián a jelikož i tupá blondýna odhadne, co by následovalo,i když by mohli přijet hasiči, ale to jde stranou. Já vzala velkou po jahodách vonící svíčku, obrovský balík marshmallows a oheň. Nezapřela jsem svou nešikovnost a decentně jsem si podpálila vlasy, ale naštěstí opravdu jen decentně. Nemohla jsem najít špejle, tak jsem každý jednotlivý marshmallow zavraždila pinetkou, ale i tak..








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech