pábení III.

jako můj život
je jenom jedna cesta ke spáse
ta, pro kterou si má duše oči vypláče
ta bolest ze smutku zaplavuje srdce
ach mé slzy chutnají trpce

Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. - Kurt Cobain



 „Kdo se umí smát sám sobě, má právo smát se smát všemu ostatnímu, co mu k smíchu připadá.“ - Jan Werich



jako můj svět
jaké to je
kde já bláhově
na druhém břehu
utíkám se, tonu


„Vzpomínky jsou jediným rájem, ze kterého nemůžeme být vyhnáni. Ve vzpomínkách i poupě, rozvíjí se v nejkrásnější růži.“
- Johann Wolfgang Goethe

ve vzpomínkách svých
pluji každým dnem
stydím se, že jsem
kdo budu se asi nedovím
jednou se v nich snad utopím



 Kde není chuť a odhodlání, není ani tep a dech..


poloviční úsměv
ve tváři se zrcadlí
rosa snů mých včerejších
lituji a stydím se
usměji se nevinně



Každou vteřinu svého života lituji, že nejsem dost dobrá ani sama pro sebe..














ve svých snech se utíkám do ještě většího prázdna, než mne obklopuje při mém bdění
jakmile se mi podaří usnout, promítám si chvíle, které právě zažívám
sama sebe se ptám, zda mi zbyla ještě alespoň kapka síly na to jít dál, bojovat
chtěla bych sama sobě nakopat s prominutím prdel, abych si uvědomila, že musím jít dál, dýchat, být..
být tu pro toho, kdo mě teď nejvíc potřebuje
ano, někdo mne potřebuje, a co víc, potřebuje, abych se já cítila dobře, i když ví, že to nedokážu
ale já se i navzdory tomu budu snažit, aby na mé tváři ten člověk zahlédl úsměv bez záblesku zármutku a budu doufat, že mi to jednou oplatí až zase ožije, protože bojuje a bude bojovat, aby viděl jak se i já uzdravuju psychicky s každým jeho fyzickým krokem!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech