vzpomínky

kdysi jsem znala slovo úsměv
a někdy taky pláč
obojí se  nepostřehnuto slilo v hněv
když zemřel vnitřní hráč

kdysi jsem znala slovo opium
a taky slunce zář
se smutkem vzal místo rum
jež pojmul za choť žal

kdysi jsem znala slovo láska
a měla ke každému srdci klíč
z toho se stala přetvářky maska
kterou nazvala jsem kýč

kdysi jsem znala slovo cit
a taky co je něha
všechno jsem tehdy chtěla mít
teď je mi ale běda

kdysi jsem znala slovo odvaha
a silnou bouři v ní
teď kam až paměť má sahá
bez soucitu navždy spí

kdysi jsem znala slovo boj
a ostré meče odhodlání
ty proměnily se ve včelí roj
který zbaběle pryč uhání

kdysi jsem znala slovo naděje
a taky hudby lék
bez nich jsem jako v závěji
ze které nejde ven

kdysi jsem znala slovo svoboda
a ptačích křídel šum
už se mi nevybaví ani její podoba
a kde stával její dům

kdysi jsem znala slovo báseň
a každé jednotlivé verše
pak postihla mě věčná bázeň
však dávno mi to nejde

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech