srdce

jestli ještě stále biješ
biješ mne a nebo ve mně?
bolestí křičíš, snad že žiješ
občas stydlivě a jemně

rdí se Tebou tváře mé
když oči střetnou oči kradmo
jen vnitřně, a vně ne
když oči tajně spatří jeho

setkají se duše dvě
a srdce možná snad jen jedno
kéž by někdy bylo mé
nechci být jen pouhé tělo

biješ-li, jsem člověkem?
dnes je ta chvíle, kdy jsem
a přece vše řeším útěkem
biješ-li mne, máš černý lem

navzdory přála bych si být
v jediném okamžiku Tvého bití
poznat tu bolest, pro toho žít
kdo za Tebe mne prudce chytí

pukneš ve vteřině aniž by tušil
že pro něj biješ, biješ mne
a přestože nejsi, proč tak bolíš?
mně jsi ničím, pro někoho vše


To be honest, I am afraid, so please forgive me for what I have destroyed before it could be alive.
I am afraid of  telling things as they are, were, as I feel, felt.. It's too late again to be a real human.
I am afraid of my fears. The fears are monsters inside of my body, inside of parts, where real people have feelings.
What have I done?
If you ever meet me, don't look into my eyes. There's nobody home.




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech