a bolest je pryč

jsem pokrevně spjata s tmou,
která kráčí opatrně přede mnou
ruku v ruce tělo a ta paní jdou
dokud zbytky duše stíny nepojmou

v apriorní snaze neuniknout hlavě
napřáhla jsem dlaň do tmy, téměř marně
a v té touze spatřit vlastní chmury
dotkla se mne ze soucitu, nelituji

nejdřív byl palčivý chlad, poté pronikavé ticho
do něj bez váhání ponořila jsem to tělo
v té chvíli zbytku duše po srdci zastesklo se
zavrhla kapku naděje, ukrývající ji na dně

a tak se konečně duše objala se srdci známou
mrazivou, pro ni jasnou, láskyplnou Tmou
kdysi jiskry štěstí zaplnila prázdnota
a zvláštní pocit políbila na rty jistota

už neznám bolest ni strach
nevadí mi, že jsem vrah
který zabil duši svou
zhasl svíčku dávno shořelou
Maybe I won't just exist, I will be alive one day.








Samota léčí duši.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech