podzim života

přede mnou mlha a za mnou stín
já do ní kráčím sama s tmou
stín je mých vzpomínek klín
pohltí-li mne, musím zahynout

tak kráčím do ní se svou tmou
z očí mi rosa na řasy hraje
kdekdo by řekl, že jsem doprovázen muzikou
avšak pod maskou není mi blaze

jdu barvou žlutou, místy červenou
občas spolu ve vzduchu tančí
kde země je jim maminkou
ze které přišly, a do které se vrací

znáš ten pocit, kdy padáš k zemi
a nemůžeš tomu zabránit
řítíš se do ticha, kde nic není
že nemáš zájem, říct nesmíš

ty lapáš po dechu, křičet chceš
ruce před sebe s panikou vrháš
máš strach, ale stále vpřed jdeš
naději neztrácíš, žádnou nemáš

byl právě podzim
mrazivý den
měl jsem vše o čem každý sní
zemřel jsem



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech