sama sobě

zdáte se mi smutný pane
jak Vám můžu pomoci?
ukolébal jste se pláčem
k spánku, který nekončí

jste tak smutný, nadčasový
nepláčete, jen se zdáte
neexistující, snový
pomoci se nedočkáte

zdáte se mi smutný pane
lze Vám nějak pomoci?
utřít slzu, která kane
hoří a řítí se po tváři

jste plný očekávání, tak tichý
naděje se nevzdáváte
držíte se vlastní pýchy
je to to jediné co máte

zdáte se mi smutný pane
můžu rámě nabídnout?
v očích plamen ještě plane
nenechá Vás umrznout

jste tak silný ve svém smutku
který drží se vás rád
nabídnul Vám kdysi ruku
chtěl si s Vámi hrát

zdáte se mi smutný pane
můžu Vám tvář osušit?
vytáhnout co v oku trne
alespoň se pokusit

jste tak živý, i když mrtvý
v očích teď už jenom tma
to, co trpělo, už neví
že křičelo do ticha

zdáte se mi smutný pane
můžu už Vás utěšit
zavřít víčka, milé dítě
a pak nechat odejít



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech