začarovaný kruh

máš srdce celé z čokolády
křehké, tající pod mým pohledem
a jako mé rty rtěnku milovaly
já tisknu k nim ty kousky zlomené

sama jej mám celičké z kamene
bez vzpomínek na nějaký lidský tep
je celistvé, přesto tak zraněné
já Tvoje zlomím, Ty mé prosím slep

pod jediným Tvým dotekem
zardí se obě moje líce studené
jsem na okamžik jiným člověkem
pak zase nic, propadám panice

z rozběhu skočím do osvobozující tmy
s výdechem nádherně nepopsatelným
věčnost toužím po Tobě, hledám svoje sny
jsem bez nich bezcitným stvořením

proč jsi tak smutná, ses mne ptal
když hladil jsi mne potají po tváři
když jsi mne kdysi sladce objímal
netušíc, že má vůně ráno odchází

máš srdce celé z čokolády
já to svoje vytesala z kamene
oba jsme věděli, že jednou brzy
nechtěně, bude to Tvé zlomené




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech