kráčeti jarem

namaluj na plátno svoji duši
a já Ti otevřu své srdce
jakmile jej otevřu
polapím Tě do sítě
motýle blankytně modrý
dokonalý

budu Tvou květinou
Ty mojí včelou
já uvadnu
Ty umřeš
v naší lásce touhou
navěky, básně nelžou

až zase jednou přiletíš
já budu větrem zlomená
kéž bys o vteřinu dřív
pochopíš
že musím celý život na místě stát
navzdory zůstaneš, kéž nezraníš

přisedneš ke mně
já květy semknu
jen tak lehce
protože jednou budu chtít to vzdát
dám Ti svobodu
cítím, že moje lidství selže

řekni mi
cítíš se taky někdy sám?
i když poseta je květy louka
a taky občas umíráš?
ve světle tam, kde měla býti tma
nedýchám

možná jsem byla pro jaro zrozena


                                               #worldautismawarenessday













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech