psychology challenge

v knihovně jsem si půjčila "pár" knížek. Mé podvědomí totiž ví, jak moc "miluji" čtení.

-Erich Fromm:  Umění milovat
                        Člověk a psychoanalýza
                        Anatomie lidské destruktivity

-Sigmund Freud:  Spisy z let 1932-1939    šestnáctá kniha
-Charles Darwin: Výraz emocí u člověka a u zvířat
-C. J. Adcock:    Základy psychologie

Už jsem začala číst Umění milovat od Ericha Fromma a ne, opravdu to není návod k umění milovat. Již prvních pár stran stačilo k tomu, abych si knihu zamilovala. Já totiž skutečně milovat nedokáži. Proto být milována ale pro mne není o nic lehčí. Nedokáži přijímat, i když paradoxně ráda dávám.
Hned mě zaujala první, téměř prázdná strana, ale tolik plná. ,,Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe, je bezcenný. Ale ten, kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí... Čím hlubší poznání, tím větší láska... Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech."
Půjdu tedy za poznáním, vnímáním, uvědoměním si sebe samé, porozuměním, dospěním.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

.

Interview with a soul III

Zpověď po letech